Gospodarstvo
Grad Zagreb, kao nositelj ukupnog gospodarstva Republike Hrvatske s obzirom na to da predstavlja poslovno, industrijsko, znanstveno, obrazovno, istraživačko i financijsko središte, potiče i razvija gospodarstvo temeljeno na poduzetništvu, znanju i inovacijama te kvalitetnom tržištu roba i usluga pri čemu posebno razvija i unaprjeđuje tržište rada i sustav obrazovanja. Kroz takve aktivnosti pokazuje da želi biti prijatelj poduzetništva te da, u okviru svojih nadležnosti na području gospodarstva i gospodarstvene infrastrukture, nastoji činiti sve što je u cilju otvaranja novih radnih mjesta i stvaranja bolje materijalne i socijalne perspektive građana.
Kroz poslovanje Zagrebačkog holdinga, koji je u 100%-tnom vlasništvu Grada Zagreba, promiče učinkovito pružanje komunalnih usluga i drugih urbanih servisa.
Kao vlasnik i osnivač ZICER-a, Grad Zagreb je podrška svima koji se žele otisnuti u poduzetničke vode razvijajući inovativnu ideju ili proizvod.
Prometna povezanost: Grad Zagreb smješten je u središnjem dijelu Hrvatske što omogućuje brzu i jednostavnu povezanost kako s kontinentalnim tako i s priobalnim dijelovima zemlje. Novoizgrađena zračna luka Franjo Tuđman, udaljena svega 20 minuta od središta grada, osigurava povezanost s mnogim europskim gradovima, a uz to nudi i izravne letove do Kanade, Azije i Rusije.
Ukoliko preferirate putovanje automobilom trebate znati da je Zagreb smješten na trans-europskim transportnim koridorima koji povezuju zapadnu i istočnu Europu kao i njezin jug sa sjeverom. Hrvatske autoceste, infrastrukturno jedne od najboljih u Europi, povezuju nas sa svim našim susjedima, a omogućavaju i lak pristup u svaki kutak Hrvatske. Od Zagreba do Jadranskog mora potrebno Vam je svega dva sata vožnje autocestom!
Autobusni kolodvor Zagreb smješten je u samoj blizini središta grada i svojim korisnicima omogućuje brz i siguran prijevoz. Sa 44 perona autobusi povezuju Zagreb s ostalim dijelovima Hrvatske kao i s većinom ostalih europskih sjedišta.
Što se prometovanja željeznicom tiče, Grad Zagreb ima dobru povezanost kroz sustav Gradsko-prigradske željeznice.
Konstantnim ulaganjem u javni gradski prijevoz Zagreb i u tom segmentu opravdava status metropole; modernizira se i tramvajski vozni park, osobito od godine 2005., kada prvi niskopodni tramvaj domaće proizvodnje počinje voziti zagrebačkim ulicama. Dovršetak investicijskih projekata, koji podrazumijevaju i nova autobusna vozila te ona specijalizirana za prijevoz osoba s invaliditetom, Zagreb ubraja u gradove s visokim standardom kada je javni prijevoz u pitanju.



